Gillar...

allt med den nya pumpen=)

Pratat med ssk idag och hon tyckte precis som jag skrev i förra inlägget. Vi avvaktar till efter helgen med att analysera och ändra något, jag ska fortsätta hålla koll och anteckna, det känns bra!

Har hälsat på min arbetsplats idag, jösses vad jag saknar alla mina arbetskamrater och andra jag stöter på i jobbet!!!

Är nu sjukskriven fram till 17 januari och ska få genomgå en neurografi i vänster arm samt komma till ortopeden, jag tippar fortfarande hett på att jag lider av frozen shoulder, det kallas ju faktiskt diabetesaxel=) Egentligen är det ganska oviktigt vad det heter men jag vill hitta felet och bli frisk....nu helst!

Har precis ätit dinkelfullkornspasta med bacon- och brocollisås, bs under kontroll efter det=)

Imorgon sker det första bytet av infusionset och insulinreservoar, spännande. Sen bär det av på bassängträning och ett kort besök hos diabetes ssk för att runda av inför helgen.

Längtar efter helgen, saknar min utspridda familj, vi är liksom aldrig hemma samtidigt känns det som.

Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback