Hälsningar från Fru Lundqvist=))

Det skulle alltså vara jag det=) 8/7 slog vi äntligen våra påsar ihop efter 15 års betänketid!!

Annars har sommaren varit ganska kanonbra. Fint väder under hela semstern som tillbringats mest i husvagnen med goda vänner. En tripp på några dagar växte snabbt till två veckor. Barnen har badat, fiskat och lekt som aldrig förr. Inte en enda fråga om Tv eller dator... Mini fångade sin förta gädda med eget spö, gullegubben!

Hade nog varit kvar i vagnen ännu om jag inte krockat med en älg förra veckan. Ont i nacken och axeln gör att jag inte ror saker och ting i land tyvärr. Hoppas på snabb förbättring!

 

 



Imorgon ska jag sitta i telefonen och prata försäkringar, lycka till till mig!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback