Det är jul i huset...

är faktiskt totalt ostressad över julen men det kan fortfarande komma=)

Vi har skalat av alla prettomåsten och satsat på det som är viktigt, god mat och gott sällskap. Klapparna är färre men kanske roligare och lite nödvändigare. Det känns som vi hamnat i rätt läge...

Hunken lyckades med konststycket att hitta en riktigt fin gran i mörkret, i mina ögon en riktig disneygran som nästan slukar vardagsrummet, barnen har klätt den och julklapparna ligger och lockar dem under, hög stämning!

Jag sitter här och har äntligen landat på ett bra bsvärde efter att ha vaknat med 18 mmol/L, ett helt oförklarligt värde=/ Hade 7,5 när jag la mig... Nu är jag hungrig och kan inte bestämma mig för vilken frukost jag ska ta...det tål att tänkas på...

På tal om avskalad jul, pyntet vill man ju inte spara på så jag ägnade söndagkvällen åt att kitcha till allt jag hittade...


Räcker inte va?



Fattas nåt?



Yes! Hoppas han står still till 20:e dag Knut nu då=))




Hmm, på bilden är det då inte någon disneygran men i verkligheten....ja, då är det en minsann=)

Dags att äta lite nu!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback