Bättre och bättre...

känns det men jag är fortfarnade helt slut... Kan det bero på att julen närmar sig med stormsteg och jag börjar känna ett visst mått av panik??

Egentligen helt onödigt då klapparna är klara, granen inne. Kvar är den julmat som vi ska laga på knytis (skinka, potatis, ägghalvor och ris ala malta) samt en lagom städning. Borde hinna ju...

Idag sent på kvällen insåg jag att jag totalt glömt bort att jag ska på provtagning och ögonbottenfotografering imorgon bitti! Najs när man är själv hemma med 2 barn som ska till skolan och inte har någon bil... Jaja, det ordnade sig tillslut tack vare min snälla pappa som gärna klev upp en timma innan han brukar för att agera skoltaxi och färdtjänst till mig=) Jag får ju inte köra bil efter fotot heller då man ser så dåligt efter de pupillförstorande dropparna man får. Det brukar vara riktigt jobbigt på sommaren när det är stark sol och jag misstänker att snön kommer att lysa extra vit i mina ögon imorgon...Ska packa ner solglasögon, folk får glo hur mycket de vill=)

Annars har vi varit på bruks idag och kört uppletande med hundarna i halv snöstorm, det var kul och intressant. De skötte sig galant och man ser hur kul de tycker att det är att få jobba. Frusna och rödrosiga åkte vi hem och gjorde minipizzor och pizzasallad till mat. Efter det gav sig Hunken och Mini ut för att hämta granen för i år. En riktig disneygran blev det=) Barnen har klätt den så nu är det juligt i huset!

Blodsockret ligger bra trots allt som varit. Ska bli spännande att få svaret på morgondagens hba1c!!

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

De blev en saab 9-5.... min älskade volvo=(

2010-12-20 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback