-18 är riktigt kallt!





Då längtar jag tillbaka till sånna här dagar! Är inte en vintermänniska alls, hatar att frysa hela tiden och det verkar inte spela någon roll hur mycket jag klär på mig, fryser ändå!

Fasen, inte lätt att blogga med en hund hängandes på benet! Idag är hon (Nisca) väldigt närhetstörstande tydligen och klänger på mig som ett litet barn=)

Natten var ok faktiskt, kollade mitt socker vid 02 och hade sjunkit till 11,0 då. Imorse vaknade jag med 8,5. Det går åt rätt håll iaf=)

I eftermiddag har vi lovat pojkarna en pulkautflykt, den lovade vi dem i söndags när vädret var betydligt mildare. Bara att bylta på sig och stå ut=) Fika (varmt) ska med iaf. Tur för mig för jag står ju stilla hela tiden, kan ju inte åka något med min arma axel tyvärr.

Nähe, bara att försöka röja undan gårdagens disk som visst blev kvar!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback