Stackars lilla mig...

...som blev tvungen att äta mackor med kantarellstuvning till middag;-) Mini hittade sjukt mycket svamp i skogen i fredags, idag åt vi dem med glädje. Nu sover han gott och väntar på att få åka bus till skolan imorgon.

Familjen Kaos är nog vi i ett nötskal. Detta hus ser alltid ut som en tornado dragit fram genom det, spelar ingen roll hur mycket man plockar och städar. Alla projekt ligger överallt och allt som oftast lagas det mat i flera omgångar. Vi fightas mot tiden för jämnan men vi trivs ganska bra med det också. Jag gillar att ha saker att göra....i....hm....lagom dos. Idag tror jag att jag hunnit med det viktigaste i min egen lilla snigeltakt=)
Ett bevis på det är att köksstolarna står i hallen, det ligger skor och kläder överallt, jag sitter med tröjan ut och in sedan imorse med en tandkrämsfläck på tutten....och ler!

Hoppas på en bra vecka och ett mirakulöst tillfrisknande!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: egobuffa

Ha ha ha! Åka bus....jag orkar inte med mig själv...Tangentbordet på datorn är något misshandlat, jag stavar bättre än vad som synes=))

2010-08-22 @ 20:52:42
Postat av: jessie

haha skyll på det du=) fniss

2010-08-22 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback