Det kryper i mig...

och det är bra, då har jag vilat så pass mycket att det verkar som jag skulle vilja göra något aktivt=)

Helst av allt skulle jag vilja ta en lååååååång promenad ensam med Nisca i skogen och bara njuta av att vara rörlig och kunna ge henne något utbyte av tillvaron. Jag skulle lägga ett spår och göra några roliga övningar tillsammans med henne. Jag hoppas det kan bli verklighet snart...

Igår var Hanna och Nikola här, det är härligt att snusa på en bebis, han är så charmig när han pratar och ler mot en. Hoppas att ahn slipper ha ont i magen snart så vi får se fler charmleenden=)

Nu har Hunken 1 natt kvar att jobba, det ska bli så skönt att få ha honom hemma igen, även om det bara är för två nätter innan han kör igång igen...

Nu ska jag kolla om det finns något lättlagat att göra lunch av...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback