Med livet som insats...

...åkte jag till Jessie imorse för att dricka kaffe. Hmm, jag blev attackerad av den ena råttan som de har där....Brrr, helt plötsligt stod den bakom mig i soffa med 14 meter huggtänder och en extremt ohårig svans...Den skulle bita, jag lovar!!! Jag skrek som en stucken gris och råttstackarn gömde sig under en filt. Har fortfarande inte hämtat mig helt...

Annars har det inte hänt så mycket här. Försov oss imorse så grovt så Storis var inte i skolan förrän 08.50, ooopppsss!

På lördag ska jag och Fellow gå på krogen, dags för den årliga vändan:-) Om jag inte ska gå ut i gamla mysbyxor lär jag pallra mig till stan och försöka hitta ett lagom snyggt partytält att klämma i mig i Hahaha!

Nu ska jag rasta flickorna innan DHW börjar!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

HAHAHAHAHA dom som e såååå snälla du vet lite hångel får man räkna med på kaffe besök med såna råttor asg

2009-05-06 @ 06:56:43
Postat av: Carro Barro Smarro

Hej hopp!Så hoppas det blir bra väder på lördag det e inge roligt att stå och titta i ösregn...ler har gjort det någon gång förut och det blir kallt och usch inge bra alls.

Ses på lördag om inget akut händer



Ha det gött tjing

2009-05-07 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback