Galla,galla,galla...

Först vill jag åter spy galla över denna %&)% faktura som jag bråkat om. Jag får det ena dumma svaret efter det andra från det där ¤%&(¤%( företaget. Morrrrrrr!!!!!!!!!!!!

Sen kan jag berätta att jag idag varit på ett ul och bekräftat att mina små gallstenar är kvar. Ja, så små var de ju inte och de orsakar en hel del besvär så nu är det bara att vänta på en tid för att få ta bort dem. De ska bli skönt.

Galla nr 3 får bli detta förbaskade sommarväder som aldrig riktigt vill infinna sig. Visst idag skiner solen och det är uppehåll men kallt!

Oh, jag har en galla nr4 också ju. Var på IKEA och hittade massor med saker för att kunna fixa till vårt murriga sovrum och när jag kom hem igen har jag mätt fönster%&/(%) fel så hissgardinerna var alldeles för smala, grrr! Som tur är ska Fellow och jag dit igen den 21:a så jag kan nog byta dem då...

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe så jag blir snäll igen=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Åhhh hjälp Hanna arg=( asg ja man blir less när inget går som man vill....kraaam ps kaffe kompis brukar hjälpa=)

2009-06-16 @ 10:20:58
Postat av: jessie

SVAR PÅ DITT MEDDELANDE I BLOGGEN!!!!



Ja det måste vi absolut göra, vore himla trevligt... ps UTAN myror då asg kram

2009-06-16 @ 10:23:41
Postat av: Carro Barro Smarro

Ja du vilken j-la skit dag du har haft.

Vi fick i allafall inviga våra utemöbler idag i solen och käkade frukost,det var riktigt mysigt.Resten av dagen var hmm mycket gråt men oxå mycket skratt..vi var på begravningen idag helt suveränt fint.Kram kram

2009-06-16 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback