Ojojojdå!

Hade visst försnillat mitt lösen= ingen uppdatering:-)

Här har det väl inte varit några världskatastrofer...

Nisca gjorde sin mentalbeskrivning och den gjorde hon med bravur. Lite harig vid "dumpen" (overall som far upp fort när man går förbi) och rasslet (ljudkänslighetstest), överlag är hon alltså lite ljudharig. Spökena struntade hon högaktningfullt i och alla andra moment fullföljde hon. Skottfast va hon me:-D Jag är jättenöjd och funderar lite smått på att börja kora henne nu...

Spåret har vi tagit upp igen nu efter vintern och hon går bra fortfarande, jag måste tänka på att inte ställa för höga kav på henne. Tydligen lossar det mycket "lukter" från backen nu när tjälen går ur och det är en störning för henne. Nu ska vi köra vinklar...

Annars är Hunken lika varslad, barnen lika osams och jag lika trött som vanligt ha ha ha.

Nu ska jag ta på mig mina arga ögonbryn och sära på två bråkiga killar!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Vilken duktig vovve=)

Jo man märker mycket nu efter snön att nosen åker i backen ganska mycket suck asg kram o kaffe snart

2009-04-16 @ 07:02:27
Postat av: Carro Smarro

Härligt jobbat tjejen!Vad roligt att allt gick bra för nisca.Såå jag fundrar ju lite dåra såg i något inlägg att ni skulle bjuda på indisk lasagne....vad e det och vart får du alla roliga recept ifrån???

Har du nå bra sidor att tipsa om skicka gärna ett mess eller mail till mig då för jag är såååååå trött på falukorv och makaroner,köttbullar och pizza urk .idetorka har jag och helst ska det ju vara lite nyttigt oxå.ler

Puss och kram

ring någon dag när du är ledig så kan jag komma med barnen så dom får leka och så kan vi grilla korv eller något.

2009-04-16 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback