Vilken kväll!!!

Jag tror barnen har drabbats av något konstigt virus. Det måste ha satt sig på både hörsel och förstånd, oh my...läggningen var inte kul och jag hade sett fram emot den då det är det enda jag kan genomföra just nu...en mysstund med bok och täcken. Ja, inte blev det som jag tänkt. Jag torkar svetten ur pannan nu tre timmar efter att vi började proceduren. Nu sover de...och är söta igen:-)

Hörru du Je!! Kan ju inte kommentera någonstans efter att du mördat din blogg:-D Hälsa Ji att krya på sig och inte slå några rekord!!!

Nu är det sent igen och jag önskar jag kunde sova...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Jag har en NY blogg=) men har inte skrivigt något ännu=) men ska snart hehe




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback