Telefonköer...

är det sämsta som finns. Jag har nog spenderat både en och annan heldag i kö om man räknar ihop alla gånger, grr!!!

Kom på att jag var hungrig och kanske skulle äta något innan jag åker till jobbet. Nu har jag kokat potatis, måste klura ut vad jag ska ha till bara. Är egentligen sugen på en riktigt stor sallad av något slag med tonfisk och ägg, men när jag hälsade på grönsakerna i kylen var de så ledsna och sladdriga så de fick åka kompostpåse istället. Kyckling kanske?

I helgen har jag spårat med Nisca för första gången, hon är så bra lilltjejen *stolt*, bara gör allt som man ska! Lydnaden funkar också bra, vi tar det lugnt och metodiskt (haha Hunken, du kommer att få bjuda mig på middag!!!)

Kyckling var det ja....sen jobbet!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback