Ingen uppdatering igår...

Jag fick feber igen när jag satt på nattpasset. Snacka om att det är svårt att hålla sig vaken när man mår risigt. Nacken gjorde sig påmind också och ett tag trodde jag att det var kört igen *rys*. Men när kommit hem och sovit till 13 00 så var jag ok igen. Tror att det var lite mycket att sitta uppe och inte vila och avlasta nacken.
När jag vaknat igår kändes det som jag varit på en tvådagars krogrunda så jag orkade inte ens packa upp datorn och starta den, men nu är jag mig själv igen:-)

Idag är jag och LIllis lediga, vi ska gå omkring och småplocka här hemma tänkte jag. Det är verkligen dags för en riktig urrensning, jag blir tokig på allt som ligger framme hela tiden, jag vill ha det mysigt. Tänkte torka golven med såpa ikväll, det luktar så gott tycker jag. Lillis har även ett krav på att vi ska leka en vända kurragömma:-D Det ska vi väl hinna med...

Jag har total ide'torka när det gäller mat just nu. Det blir samma samma maträtter hela tiden. Ikväll blir det någon form av falukorv men inte i ugn och inte stroganoff, får leta lite på nätet efter bra recept...

Nu ska jag ägna mig åt det eminenta uppdraget att lägga in alla månadens räkningar för betalning. Bävar lite för det då högen är stor och hålet i min lön efter sjukskrivningen är stort också....

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback