Vad är oddsen liksom??!!

Att under samma vecka som Hunken är iväg på kurs från måndag till fredag, lyckas Storis bli magsjuk??? Shit alltså!!! Jag blir gaaaalen!!! Naturligtvis är Mini lite extra Mini och sätter allt och alla på prov. Vovvarna verkar behöva mer motion än vanligt samt att den kräkande lille mannen behöver support. Mitt i allt detta har jag ett jobb att sköta,OMG vad jag längtar efter semestern!!!!

Såg att det var ett bra tag sedan jag bloggade nu och tänkte uppdatera lite snabbt vad som hämt sen sist:
~Jobbat
~Haft en lyckad middag med vänner
~Jobbat
~Jobbat
~Tränat hund och haft framsteg i träningen
Äh,det ser ju inte ut att bli någon intrssant läsning alls ju. Jobbar bara 80% men dt känns som 150% just nu.

Vi har det lite körigt kring ett av barnen just nu så tankarna är inte alltid där de borde vara, men förhoppningsvis ordnar det sig snart så bra det går att ordna. Vill inte skriva mer än så eftersom jag inte själv är riktigt säker på vad som kommer att hända ännu.

Skriver väl snart igen när jag har något att tillföra!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback