Jag är fast!!!

Varje kväll klockan 23 00 bänkar jag mig framför TV:n för att beskåda Mrs Bucket i Skenet bedrar:-) Den kvinnan kan locka mig till skratt bara genom att visa sig i rutan. Hennes otroligt burdusa sätt att skrämma slag på alla i närheten genom att bara finnas till är helt min kopp te. Hunken är lika begeistrad han också! Undrar bara hur det ska gå efter semestern när man ska upp oh jobba, programmet är min dagliga höjdpunkt.

Just nu håller jag på att tappa upp ett bad som jag har planerat i två (!) månader. Ända sedan flytten till drömhuset har jag sagt att jag ska krypa ner i ett bad och njuta av tända ljus och lugnet på landet. Det har mina barn motverkat kapitalt!! Varje minut (känns det som iaf) av deras vakna tid har ägnats åt att lösa konflikter dem emellan. När de äntligen tryckt ner sina söta små huvuden på kuddarna och somnat sött har de efterlämnat en trött urlakad mamma som knappt haft kraft nog att borsta gaddarna innan läggdags. Av hänsyn till Hunken har jag ändå tvinga mig till denna hygieniska handling ;-) Men nu är det dags i alla fall (gnuggar mina händer av förtjusning). Är nog skrubbad och klar lagom till Bucket-tanten :-D

image21

Nu är inte mitt badkar så här tjusigt men man kan ju önska...

image22

Å sen några sånna här :-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback