I början av april...

Visst är det i början av april nu va?? Sitter och hoppas på att mitt paket från Halèns ska komma, det skulle komma i början av april....
Jag brukar inte beställa på postorder men efter att ha läst lite på ett forum så slog jag till på en nätt beställning a la 869 kr. Ska bli intressant att kränga på sig kläderna och se hur pass noga jag var vid mätningen :-)

Min kropp är inte riktigt som de kroppar modellerna hade. Magen är något rundare, rumpan något närmre havet och proportionerna mella under- och överkropp är inte ens i närheten. Jag tycker mig ana något som liknar benstumpar under den enormt långa överkroppen jag besitter ;-)
Detta gör att jeans och byxor i princip alltid måste läggas upp. Så jag har hållit mig till byxköp IRL på affärer där de lägger upp dem också *bekväm*

Jaja, nu ska vi se om kläderna motsvarar förväntningarna. Har provat lite nytt nu. Leggings som jag har ryggat för länge ska nu få en plats i min garderob *s*, om de nu stannar där eller får komma ut det får tiden utvisa....

image5                                                    image6



Ett litet axplock av beställningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback