Tiden rusar

och dagarna också. Har inte hunnit blogga någonting alls då det bara går runt här. Men det är ju bra, att man har något att göra liksom...

Har egentligen inget nytt att skriva. Har jobbat, kursat hundkurs och påbörjat en badrumsrenovering som kommer att lämna ett stort hål i plånboken.

Bloggflytten blir nog av, jag tror jag har bestämt mig för att bekanta mig mer med den nya bloggen och så småningom länka vidare dit härifrån, jag är glad att ni hänger på=)

Hur har ni haft det?

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Fint att se dej igen.

Jag har haft ett hoppande blodsocker och börjar fundera på att be om att få en pump. Höga värden på morgonen är the pits. Och sen känning på det.



Snart är det vår!

Hoppas du har det bra, mitt i allt.

2012-03-07 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback