Jag överlevde;)

Det gjorde jag! Det firas med...tja, ett Skalleperhopp kanske?

Idag är det återhämtning som gäller, ska bara ta det lugnt och se till att få i mig föda och vätska. En riktigt rolig grej var ju att maginfluensan tog 1,5 kg av mig. Kilon som ej behöver lämnas tillbaka. Tyvärr misstänker jag att det mesta var vätska så de lär väl sitta där som en smäck lagom till helgen.

Jag ska nämligen på tjejkväll på lördag, har stora klädproblem! Tycker inte att jag har något alls att ta på mig och den dagen som jag skulle ägna åt lite klädinköp ägnade jag istället åt spyhinken=/

I-landsproblem...jag vet...

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad skönt att du mår bättre!

2012-01-28 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback