Har jag tagit en paus??

Det verkar nästan så.

Det är så sjukt mycket att göra i livet eftersom jag nu str i allvaret att vara självgående igen. Jobbar min fulla % nu och det är skönt men totalt uttröttande.

Jag är helt ärligt inte riktigt säker på hur jag ska klara detta. Jag gör absolut inget annat än håller nästippen över ytan just nu.

Diabetes, ja shit! Den är inte bra alls. I tre veckor har jag legat konstant högt??!! Jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja rota för att få ordning på sk*ten??? Jag var övertygad om att det skulle räta till sig men nu har jag varit hög så länge att all motivation har runnit ur mig (säkert av alla toabesök, ha ha ha!). Orkar inte ens kolla blodsockret så ofta jag borde, blir bara allmänt ledsen, tjurig, frustrerad och uppgiven av att titta på siffrorna. Smaken i munnen påminner föressten om lukten av en gammal sur strumpa...

Hursom, jag ska blogga vidare....måste bara få ordning på mitt liv först! Det kan ta 15 minuter till någon vecka;)

Ha det så länge alla fina!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback