Det är ju inte toppen!

Att vakna hög, stressa hela morgonen, köpa världens minsta mikroskopiska lunch och sen dimpa ner på 3 på arbetstid...

Jag är helt ärligt så förbannad på denna sjukdom nu så jag önskar att jag hade något riktigt att avreagera mig på. Nu, idag och säkerligen fler dagar framåt, är det mycket gnäll. Jag är less!!! Jag är otrevlig!!! Jag är trött!!! Jag vill ha någon ansvarig att skylla på!!! Den pilen pekar....mot mig då...

Vad gör man när faktorer som man inte kan påverka (infektion, stress) sabbar hela pumpbehandlingen???
Jag har tagit nya tag vareviga dag nu och fixat och trixat, jag har ätit som jag bör, jag har rört på mig så mycket som höfterna tillåter, jag har justerat, korrigerat, analyserat och kalkylerat...Vad har jag missat??



Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej Hanna, fint att se dej igen.

Yikes, jobbigt och oerhört tufft och slitsamt att ligga så högt!

Kanske nånslags stress som spökar?



Jag har vaknat med höga värden på sistone, men nu verkar de ha stabiliserat sej.

Håller med dej om att det är svårt när man lirkar och försöker på alla sätt men det ändå inte blir bra! Då har man all rätt att bli förbannad.



Bättre att bli arg än uppgiven tror jag i alla fall.



Kramers till dej

2012-01-20 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback