Snabbvisit!

Gör en snabbvisit på bloggen idag. jag är tröttare än tröttast. har jobbat hela helgen, det är långa pass så då orkar jag inte blogga. Jag vet inte riktigt hur blodsockret har legat då jag bara tagit ströprover då och då. Jag antar att de varit bra eftersom jag inte kommer ihåg värdena.

Trodde iaf att jag låg tokhögt igår när jag kom hen vid 22.30, var så trött och törstig men då låg det på 7,7 mmol.
Alltså, ibland kopplar man ju ihop allt med sin diabetes. Jag var nog bara trött och törstig av helt naturliga orsaker, allt beror ju inte på sjukdomen även om det känns så ibland=)

Imorse klev jag upp 05.00, tog barnen med mig och hämtade upp min pappa vid 06.15. jag skulle köra honom till lasarettet i Västerås till 07.45. han ska in och operera sitt knä, en halv protes ska han få i knäleden. Jag hade så gärna velat stanna kvar tills operationen var över men den börjar inte förrän vid lunch och jag ska jobba igen klockan 15 idag. Han skulle iaf ringa så fort han vaknade igen...

Nu ska jag försöka göra en liten snabbröjning i kaoset, tycka i mig lite lunch och sen åka och jobba!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv, Ja, man blir ju så frustrerad när någon som är frisk säger "Jag vet hur du känner dig, jag blir också irriterad när mitt blodsocker är lågt!". Om man inte har diabetes själv så kan man knappast ha en aning om hur hemskt det kan vara. o.O



jag förstår okunskap, alla kan inte veta allt. Men de som TROR att de vet allt är värst. -,-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback