Ledig dag.

Eller egentligen är det ju inte riktigt så för när man är ledig så här en dag mellan arbetspassen så är det ju så mycket annat på hemmafronten som ska fixas...

Idag har jag:

Tvättat...


Städat...


Rastat hundar...


Gjort läxor med barnen...

Och

lagat mat som barnen ratade...

Känner rent spontant att jag skulle ha velat...

Träna...


Shoppa...

Och

gått till frisören.

De två senaste önskemålen är absolut nödvändiga just nu. Jag är egentligen ingen storshoppare, kan känna mig stressad av att tumma på kläder när det är så mycket folk omkring mig. Frisören ska vi inte ens prata om, det är bara dags helt enkelt...för länge sen.

Blodsockret spelar mig fortfarande spratt men lika glad är jag för det...eller inte.

Tjing!

(bilderna från google.se)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Samma här, känns jobbigt att vara på stan och kolla på kläder.

Hoppas att du får ner blodsockret. Mitt var också skyhögt ikväll, en rekyl efter hypo tidigare på dan där jag somnade efteråt.



Ha det gott!



2012-02-08 @ 00:33:13
Postat av: Hanna

Jag vet=) Ibland känner jag mig som en riktigt annorlunda människa när jag inte riktigt ser det roliga i att springa i affärer. Skönt att det finns fler!

Tyvärr lever blodsockret sitt eget lilla liv nu så jag fortsätter att åka hit och dit.

2012-02-08 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback