Pyroman!

Jag har blivit/är pyroman tror jag. När vi flyttade till vårat hus förstod jag inte alls Hunkens glädje över kamin och vedspis. I mina ögon är det tungt att bära ved och det luktar illa när man eldar. Men se, det har jag ändrat uppfattning om totalt.

I vårt dragiga gamla bygge finns det inget underbarare än att tända en brasa och riktigt få njuta av värmen. Jag är ju så frusen av mig så jag njuter nog mest av alla=)

Igår eldades höstens första brasa i vårt vardagsrum, tänd av undertecknad.

Mini blev riktigt kanondålig mot kvällen. Halsont och hög feber (igen) så det passade honom ypperligt att ligga i soffan och njuta av lite brasvärme...




Jag är riktigt seg idag efter en natt med Minis febersvettningar, hämta vatten, toabesök osv. Ska jobba ikväll och hoppas jag hinner vila en liten stund innan.

Ha en grejt dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback