Provtagning...

Skulle jag ha gått på idag inför besöket hos sköterskan nästa vecka man det blidde inget. Igår fick jag feber, hade en temp på ofantliga 38,1!! Som vuxen känns det som man är döende vid 37,4 tycker jag medans ungarna kan fara omkring och stojja vid 40 grader. Visst är det konstigt hur ämlig man blir på ålderns höst;)

Nä, men kontentan av det hela blev höga bs-värden och ett litet ketonpåslag. Känns inte som att det är rätt referenser att lämna prover på. Tar det på måndag istället så hinner svaren ändå komma till besöket.
Jag är fortfarande dödssjuk (ironi) eftersom tempen visade 37,9 men med en alvedon tror jag att jag ska klara mina 2,5 timmar på jobbet ändå. Jag har inget smittsamt utan febern beror på axeln, den är lite inflammerad igen.

Imorgon bär det av till eskilstuna zoo med barnen och Hunken, det är If Metall som abonnerat stället för sina medlemmar. Vi ska glo på djur och åka karuseller är det tänkt. Söndag=hundträning i vanlig ordning. Då ska vi sätta fokus på den där &¤%/ apporteringen, det går troll i den just nu!

Vad händer för er i helgen?

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Insulinbella

Jag är också lågtempad så vid 37,2 är jag deckad,haha..Nu när jag gått på dom immunnedsättande har jag inte ens kommit över 36,1 för dom sänker så jag ska nog ta och kolla min temp nu när jag inte ätit tabletterna på några veckor.

I helgen nu så har det vart full fart från att jag slutade jobba. Hämtade barnet som vi är stödfamilj åt så imorse har vi hunnit rastat 2 hundar, åkt till vår stuga, ätit på Max, hoppat hoppborg mm. Så det är full rulle från morgon till kväll här :) Men det är bara skoj!

Kram

Postat av: Anna S

Jobbigt för dej att vara sjuk..! Låter klokt att inte ta några långtidsprover då.



I helgen har jag tvättat ett berg med kläder och lakan, varit på Apoteket samt second hand och tagit det lugnt hemma. Ska träffa en vän jag inte träffat på länge ikväll. Fika och snacka.



Krya på dej!

2011-09-25 @ 15:15:02
Postat av: Hanna

Insulinbella: Ja det låter som en helg i detta hus då=)



Anna: Kul att träffa folk man inte sett på ett tag=) Tvätten är ju kanske inte lika rolig då;)

2011-09-29 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback