Tittut!

Alltså, jag är ju jag...Ni får läsa om det mesta som gäller mitt liv. Tyngdpunkten i bloggen ligger ju på att beskriva ett liv med Diabates typ1. Annat jag skriver om är ju familj, hundarna och jada jada som kommer upp i huvudet...

Jag delar med mig ganska mycket, är inte särskilt anonym. De som känner mig irl vet ju vilka vi är. Jag har valt att inte publicera barnens och Hunkens namn helt enkelt för att de ska ha möjlighet att välja själva vad de vill dela med sig av.

Jag skäms inte över att jag känner mig som en dålig förälder, fru och diabetiker ibland. Jag är människa;)

Men ett karaktärsdrag jag har är: Nyfikenhet!

Jag ser ju att ett gäng läsare tittar in frekvent här, det är tipptopproligt! Men vilka är ni??

Kan ni inte bara skriva en liten kommentar om det? Ni behöver inte uppge riktiga namn men tala gärna om hur ni hittade till min lilla lya här.

Så, jag väntar...

Idag sprider vi lite kärlek va!



Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mormor till en tjej med diabetes

Brukar gå in på Din blogg eftersom det är intressant att se att det fungerar även för en

mamma till barn. Mitt barnbarn har diabets och

man funderar på hur det blir i vuxen ålder.

Det är alltid kul att läsa Din blogg

MVH Mormor

2011-10-05 @ 12:32:51
Postat av: Anonym

Brukar gå in på Din blogg eftersom det är intressant att se att det fungerar även för en

mamma till barn. Mitt barnbarn har diabets och

man funderar på hur det blir i vuxen ålder.

Det är alltid kul att läsa Din blogg

MVH Mormor

2011-10-05 @ 12:33:46
Postat av: Joakim

Oj 23 år alltså? Hur gammal är du i dag?



Haha jag har mina knep för att lyckas..



Mvh// Diabetesmannen

Postat av: Joakim

Såg dina andra kommentar nu också. Skönt att någon håller med mig i det där. många som tycker jag är en trotsig 5 åring som gnäller.



Grejen är att jag bara är ÄRLIG!

2011-10-05 @ 14:09:53
URL: http://diabetesmannen.se
Postat av: Emma

Brukar kika in här med jämna mellanrum (hittade hit via någon annan diabetesblogg) då det är skönt att läsa om fler i samma situation...Diabetiker sen -99, då 17 år gammal, nu 29. Tiden går... :)



StyrkeKramar

2011-10-05 @ 14:31:58
Postat av: Anna S

Hej Hanna, kul att du är nyfiken! Det är ett bra karaktärsdrag tycker jag.:)



Jag har haft diabetes sedan jag var 7 år. Bor i Göteborg med min katt. Har jobbat lite på dagis förr och studerat till att bli teckenspråkstolk.



Bor med min katt och gillar att kolla in loppisar och antikaffärer för nya fynd.

Älskar kaffe med mjölk och musik.



Tror att jag hittade till din blogg genom att söka på "diabetesforum" och "diabetesbloggar". Det är alltid bra att läsa om andra som har liknande problem/ saker som pågår som jag själv.Att man inte blir helt ensam med allt utan ibland lite peppad när man läser.

2011-10-05 @ 22:39:27
Postat av: Michaela

Hej Hanna!

Jag har också hittat hit via någon annan diabetesblogg. Har själv diabetes, fick det när jag var knappt 5 år och nu är jag 26. Tycker det är intressant att läsa om andra i samma situation =)

2011-10-06 @ 09:09:38
Postat av: Catta

2011-10-06 @ 20:35:30
Postat av: Catta

Hej tjejen

Trogen läsare som du vet.

Har med diabetes o skriver om mitt liv i bloggen.

Tre barns 31'årig mamma , idrottande o 100% heltidsjobb efter en svår kronisk skada...



Men de et du ju redan...

Kram catta

2011-10-06 @ 20:38:46
URL: http://Www.cattasblogg.wordpress.com
Postat av: Insulinbella

Ja jag är ju här inne titt som tätt :)

Göteborgare på 30 år, diabetes sen jag var 3 år.

Har insulinpump, vill skaffa barn i framtiden.

Ja allt sånt vet du ju typ redan!

Vet faktiskt inte hur jag hittade in men det var iaf via någon annans diabetes blogg kan jag tro!

Kram

2011-10-06 @ 21:44:26
URL: http://insulinbella.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Hittade dig genom andra diabetesbloggar. Har bara haft diagnosen diabetes 1½ år, men gick nog omkring med det minst 1 år innan de kom på vad det var för fel på mig.

Är fortfarande osäker och just nu ligger jag ostadigt i värden.

Skönt att läsa om andra med samma problem.

2011-10-07 @ 07:36:58
URL: http://www.sandrasliv.bloggplatsen.se
Postat av: Ninnu

Kikar oxå in regelbundet :) Diabetiker sedan 20 år tillbaka och väntar på min insulinpump, men det är väl inget nytt :)

2011-10-10 @ 08:50:06
URL: http://bloggen.fi/diabetes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback