Tänk om...

Tänk om inte internet funnits. Då hade jag inte skrivit blogg och gått miste om den oerhörda terapeutiska lättnaden i att få skrika ur mig min frustration och få respons från människor som förstår mig!

Jag tycker att det är helt galet kul att det finns människor där ute som man inte känner men som det ändå känns som man känner just för att det varje dag pågår uppdateringar och kommentarer på alla bloggarna.

Jag tackar ödmjukt för alla fina kommentarer, funderingar, pepp som kommer fram här! Det värmer, det ska ni veta!



Trött efter en intensiv valpkurs tänker jag gå och sova för att åter kliva upp till jobbet 07.00 imorgon!

Med mig i sängen tar jag en uppskattad present som kom på posten idag, nu ska här läsas!

Ta hand om varann!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen..



Ville höra med dig om du hade lust och berätta om dina graviditeter för jag ska skriva en bok om graviditet och diabetes och jag önskar få med lite om andras graviditeter hur det sett ut med tex, vilken typ man har, tillväxt på barnen under tiden, HbA1c värde, vaginal eller snitt vid födsel, vilken vecka man fick i, vad barnet vägde. Var det planerat barn och hur låg HbA1c värdet från början. Hur mådde barnen efter födsel, hade det lågt bs osv.. Ammade du och om, hur låg ditt bs..

Det kan vara en lång historia eller kort för jag redigerar lite sen för att få med det viktigaste. Det ska bli lite av en gravid bibel för diabetiker mest baserad på min egna erfarenheter och med andra som fått barn där man kan se lite kortfattat hur det ser ur för oss diabetiker och att vi faktiskt får friska barn. Vore kul om du ville medverka, gärna ålder på sig själv vore bra så man ser att det går bra i alla åldrar.



Kram kram

Postat av: JOAKIM

BLOGGA nu då. Har börjat läsa din blogg dagligen ju!

2011-10-21 @ 14:38:49
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback