En liten gentleman!

Idag körde jag barnen till skolan eftersom vi var en aning sena till bussen. Jag måste bara säga att min Storis är en riktigt charmig kille. Jag måste beskriva honom som en lillgammal, supersnäll, omtänksam, lugn och trygg 11-åring. Lägg sedan till att han är ett huvud längre än mig, alltså längst i klassen så har ni en bild av den snälla stora killen.


Imorse när han klev ur bilen klev två av tjejerna i hans klass fram till honom med tindrande ögon. De hade nyss cyklat coh frös om händer och kinder. Vad gör Storis? Han tar deras väskor och bär dem så att tjejerna kan värma sina händer i fickorna!

De struttade eftr honom glatt och jag tror numera att jag inte är den enda som tycker att han är den charmigaste snällaste och coolaste killen i världen. Mamma har fått konkurrens;)

Men helt ärligt! Är jag endast någon endaste liten promille ansvarig för hans fina sätt att vara mot andra så ska jag klappa mig själv på axeln och ge mig beröm!

Han blir nog ett kap min fina kille!

Här hemma hålls det på att fyllas upp med isolering! Äntligen!

He en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Din beskrivning av Storis fick mej att le.

Vad härlig han verkar vara. Snällhet är nog en egenskap som vissa underskattar. Men det är verkligen guld att han ser andra och gör fina saker för dem!



2011-10-24 @ 11:11:54
Postat av: Emma

Men jösses vilket charmtroll!! Honom får ni hålla hårt i ;) Jätte fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback