Vad gör man??

Nu är det mycket gnäll men bloggen är till för att få ösa ur sig lite=)

Jag fixar inte alla värktabletter! Hela dagen igår hade jag så ont i magen att kallsvetten rann på ryggen. Hela dagen bara försvann på ingenting. Jag har alltså inte tagit de infalmmationshämmande medicinerna sedan igår morse. Magen är bättre men höfterna är riktigt onda då istället...

Pest eller kolera känns det som. Välj mellan magvärk och höftvärk. Nu föredrar jag höftvärken och den medicin jag fått för magen hjälper inte så jag får nog dras med detta tills det självläker (lång tid).

Apa också!!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joanna

usch,och fy faan vad jobbigt!! :/

fasiken, att man inte bara kan få må bra!

lider verkligen med dej.. Vad är det med höfterna dina förresten,om man får fråga?



Hoppas verkligen att det blir bättre snart!

Tänker på dej..



Kram

Postat av: Hanna

Hej Joanna! Höfterna är riktigt inflammerade på mig...Vet egentligen inte varför eftersom det finns teorier om vandrande infalammation pga axelskadan (den är ju också inflammerad) eller vad man kallar "bindvävssjuka", en sån där följd av diabetes...



Vad det än är lär jag få dras med det tills det självläker=)



Kram!

2011-12-02 @ 09:52:48
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback