Nuuuu känner jag demonerna komma...

Ha ha ha! Nä, riktigt så illa är det inte men det är förutom benbrott sjukstuga i lilla byn. Jag och Mini är helt däckade...

Jag hatar att vara sjuk, verkligen hatar det!!!

Borde ha sett det komma med tanke på att blodsockret återigen varit förhöjt. Basalen går nu på 200% och ändå ligger jag runt 10-12 hela tiden med toppar på 15-18 efter måltid. Bara att härda ut.

Hela dagen har Hunken försökt få till att Storis ska få åka taxi till skolan. Det är klart redan att han ska få det men att hitta ett taxibolag som kan ta hand om det verkar vara svårt. Vårt enda lokala taxiföretag hade fullt upp på morgonen redan så nu vet vi inte hur det blir. Än så länge har Hunken frivecka och kan köra honom men nästa vecka måste det vara klart...

Dags för en alvedon och filt igen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: JOAKIM

Taaaaack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback