Ekorrhjulet!

Livet är ibland ett enda ekorrhjul!!! Ligger efter med allt. Skulle ha städat och förberett adventspyntet eftersom jag jobbar på lördag och har kurs på söndag. Nu satt vi på djursjukhuset hela långa eftermiddagen igår och kom inte hem förrän 19. Hungrig och trött var jag så vi drog i oss middag (sent som bara den, tack pumpen för att du finns!) och gick och la oss.

Tinos prostata var förstorad igen så han fick utskrivet en behandling för det...Medicinen finns inte på ett enda j*la apotek i närheten så denna förmiddag (som skulle ha blivit städdag) har jag ägnat åt att jaga medicinen. Tjohejsan, 8 mil får Hunken åka i eftermiddag för att få tag på den. Vilket betyder, ingen städning! Jag jobbar och han hämtar ut medicin.

Sååå, min lediga slappa freag som jag tänkte avnjuta i nystädat hus med grabbarna flög sin kos!

Jag blir galen, har ingen koll alls!!!

Nu ska jag sätta mig och ringa försäkringskassan då jag missat att ett intyg från skolan om Minis frånvaro för vård av barn skulle varit inne idag. Jag skickde med det till skolanför påskrift idag...Duktigt Lundqvist!

Bara att köra på!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Känner igen mej i det där,ekorrhjulet! Vi sitter i samma.. är det inte sjukt egentligen? Faaasiken..



o angående försäkringskassan,så brukar det aldrig vara något problem, bara man ringer o talar om.. been there,done that så att säja! ;)



Hahaha, jaa de har du rätt i! :) Googlade för att låna någon bra bild..o samma värden på precis alla! O jag kände att en sån kan jag bara inte sätta in.. o då hittade jag den jag tog, o då va jag bara tvungen o påpeka också, att man aldrig sticker i pekfingret! :) haha..



Ha en fin dag! :)



Postat av: Anna S

Hej Hanna. Låter jobbigt för dej med stressen och att inte hinna med det du ville och tänkt dej.



Sjuka djur är ju grymt jobbigt med!

Hoppas hunden kryar på sej fort!



2011-11-24 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback