Diabeteskärlek!

Ibland slår det mig bara hur bra jag har det egentligen!

Vaknade vid 03.30 med bautakänning. Kastar i mig lite allt möjligt jag har vid sängen men det räcker inte. Hunken vaknar och på ett tjillevipp har han trots enorm trötthet levererat en smörgås till mig <3

Vaknade hög (28 mmol) och har fått sms: "Hoppas du mår bra efter natten, ta det bara lugnt idag så ses vi sen"
<3


I kylen hittar jag den här, till mig!<3
 

Ibland känner jag mig riktigt bortskämd! Är så tacksam för min Hunk!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Vilken lyx för dej!

Bra att du har din Hunk!

Att bli bjuden på/få levererad mat är verkligen bra på alla sätt!



2011-11-25 @ 22:26:24
Postat av: Sandra

Vad skönt att bli bortskämd, då kanske man kan koppla bort att man har diabetes en kort stund

2011-11-27 @ 13:11:20
Postat av: Emma

Ja det får jag faktiskt säga att du är, haha jag blir allt lite avis ;) ;)

sicken hunk du har!!

Postat av: Hanna

han blir så stolt den där Hunken när han ser sånt här;)

2011-12-02 @ 09:48:14
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback