Två steg fram och ett tillbaka...

Fick laser igår...naturligtvis! Bara på vänster öga dock, där är det fortfarande aggressiva förändringar och kärlbildning. Det var värre nu än förra gången...

Läkaren tyckte jag skulle ställa in mig på operation, hon förklarade att det inte är något stort ingrepp. Det är som en laserbehandling fast man går djupare och håller på längre, då måste man vara sövd för att kunna hålla öget stilla så länge.

Risk för en blödning var det med=/ Om jag såg maskar simma framför ögat skulle jag kontakta ögonmottagningen. Huvva! Läskigt värre=)

Ikväll är det avslutning på min och Niscas klickerkurs, vi ska vis upp vårat städtrick=) Spännande att se om det kommer att funka med publik!

Det är så himla rligt att gå in på bloggen och läsa era kommentarer, verkligen uppskattat. Jag vet att jag är dålig på att kommentera på andra bloggar men åter igen vill jag säga att det beror på den dåliga uppkopplingen, det tar sån tid att ladda sidor...Men snart så är det väl ordnat hoppas jag=)

Är nu på väg till min arbetsplats för ett besök. Ska bli kul att träffa alla!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej! Men vad trist att det blev laser ändå, om än bara på ett öga. Kan förstå att du absolut inte har lust med nån operation!



Jag har gjort ett antal laserbehandlingar på båda ögonen och ganska mycket. Vet hur jobbigt det är.

Allt med ögonbottnar och förändringar i dom är ju grymt jobbigt och inget man vill. Men nödvändigt ont.



Du får belöna dej själv efteråt med nåt riktigt fint eller kul om det blir operation.



Lycka till på uppvisningen. Verkar som Nisca är en hund med huvudet på skaft så hon klarar säkert städuppgiften.

2011-05-19 @ 17:48:12
Postat av: Linda

Åh, jag lider med dig. Men du är verkligen inte ensam, vi är så många som kämpar på med att få blodsocker, mat och livet att gå ihop!Jag brukar försöka tänka att man ändå ska vara glad att man är född nu, när läkarna ändå kan göra så mkt för att hjälpa oss.

Många kramar till dig!

/Linda 26 år, har gjort laser på vänster öga.

2011-05-21 @ 09:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback