I väntans tider...

Oj oj oj, tänkte ni nu va? Nä, inga barn på g här men däremot har vi ju varit i väntans tider på det nya modemet så internet fungerar som det ska igen, igår kom avin så idag hämtar jag ut det!! Äntligen! Sen vet jag ju inte hur lång tid et kommer att ta att få ordning på det....

Har nyss läst alla kommentarer på de senaste inläggen jag gjort, alltid lika roligt! Välkomnar de nya läsare som kommit till varmt!
Det som slog mig när jag satt och väntade på att siden skulle laddas om och om igen var att det ser ut som jag inte kan stava för 5 öre=D
Det beror på att jag hällt kaffe i detta tangentbord så att bokstäver faller bort med jämna mellanrum, rättar inte till det eftersom det innebär 5 minuters rättstavning och 50 minuters väntan på att sidan ska laddas...

Fick byta infusionsset igår kväll innan jag skulle sova. Inte att rekommendera att byta precis innan sänggående. Man ska ju kolla efter ett par timmar att insulinet går in som det ska. Hade kollat pumpen och det insulin jag hade kvar skulle räcka till klockan 09 idag. Skönt tänkte jag, då tar jag det när barnen är i skolan. Bara det att när jag ska gå och lägga mig hoppar Tino upp och ska ge mig en kvällskram, han gillar att kela=) Slangen fastnar runt hans tass och han lyckas dra ut den ur magen...Jaja, det var bara att byta, ställde klockan och kollade bs så det gick bra iaf=)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Gillar att du snart får tillbaka det vanliga internet!

Jag har inte märkt att du stavat fel. Kan förstå att du inte vill lägga tid på rättning + uppladdning igen osv.

Skönt att det löste sej med pumpen. Ibland får man fixa och trixa lite för att få det att funka.



Ha en fin dag!

2011-05-25 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback