Varför???

Inleder men återgången till regelbunden motion efter alla sjukdomar med både bassängträning och gym?? Aj, jag kommer att få betala dyrt för detta imorgon men det är det värt=)

Eftersom jag varit aktiv idag har mitt blodsocker äntligen sjunkit och hållit sig kvar på normala nivåer. Jag tränar inte hårt, det handlar om rehabilitering i princip utan belastning. Stärka kroppen och avlasta axeln i bassängen och främja blodcirkulationen på gåbandet på gymet men det är såååå skönt! Man känner sig som en ny människa och jag har bestämt mig för att försöka åka till gymet varje dag...
Hoppas jag håller det och att det leder till sådana förbättringar att jag är tillbaka i arbete snart (helst igår).

Ikväll somnar jag ovaggad;)

Ha en grejtans helg!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback