Oh, jag har blivit nominerad=))

Av Sandra




1. När började du blogga?

Ja, det var nog när just denna bogg startade 2007. Alla hade en blogg så då var jag ju tvungen att prova jag med=)


2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du i den?

Den handlar egentligen om allt i mitt liv. En officiell dagbok kan man väl säga men mer och mer har den börjat handla om diabetes. Jag får ut otroligt mycket av att läsa andras diabetesbloggar och att själv dela med mig av min situation. Många gånger får jag inspiration att fortsätta kämpa på av att läsa och få kommenatrer av andra som är i min situation och faktiskt vet hur man mår vid vissa tillfällen!


3. Vad gör din blogg speciell?

Egentligen ska ju inte jag svara på det=) Jag vet inte om den är så speciell egentligen men det finns en skara läsare som verkar titta in här regelbundet och de måste ju ha hittat något som tilltalar dem... 


4. Vad fick dig att börja blogga?

Det var ju helt enkelt grupptrycket samt att jag var nyfiken på hur det funkade...


5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?

Åh, jag skulle vilja vara skitduktig på att fixa design så skulle jag ändra utseendet ofta, skulle vilja orka lägga in mer bilder och klipp...Innehållet ändrar jag inte på, jag skriver ju om mig och min vardag den är ju som den är=) Kanske ännu fler läsare...

Skickar denna nominering vidare till Emma och Emmet!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback