nemensåatt...

jag fortsätter med blodsockerfall...Hela eftermiddagen har jag legat konstant på 3,0=( Trots div ätande som även innefattar en stor portion glass... men icke...

Huvudet känns som ett bowlingklot så jag var tvungen att skippa långpromenaden med hundarna idag, vågar inte ge mig ut på motionsheter med så här ostabila värden.

Nåja, hoppas på en bättre natt och morgondag. Jag vet att detta hänger ihop med axelvärken så det bör gå över när värken ger med sig lite.

Imorgon ska jag på magnetröntgen av axeln, det ska bli spännande. Jag har varit på en tidigare men då tog de bara på halsryggen. Det låter som 17 och tar ganska lång tid, jag är glad att jag inte lider av klaustrofobi iaf=)



Här ska jag gräddas imorgon lagom till lunch;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback