Måndag

är  dagen när några av oss ska försöka ha en dag under 10 i bs...Jag hade exakt 10,0 när jag vaknade=) Kommer det att hålla sig under hela dagen??? Spännande att se...

Hela denna dag är faktiskt blnk för mig, inget planerat förutom att Storis ska på skytte ikväll, hoppas på en hundpromenad då. Annars ska jag nog bara se till att röja lite här hemma i den mån det går, axeln bråkar mycket med mig nu men jag vill inte ta mina starka värktabletter, jag blir såååå trött av dem.

Återkommer med dagens bs-värden ikväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja lite spännande är det allt! :) Jag hade en över 20-dag igår, och har kämpat för att få ner det under natten... men hittills idag har jag bara haft värden på 9 ;) Vi ses om saken ikväll!

Postat av: Fia

Kan redan säga att jag är ur att ligga under 10 :( Det började med högt inatt och sen har det inte vart så fina värden direkt..men jag lägger ut dem ikväll iaf. Lycka till tjejer!

2011-03-14 @ 17:23:15
URL: http://insulinbella.wordpress.com/
Postat av: emmet

halloj! :)



receptet finns nu i bloggen om du är nyfiken på att testa den maträtten :)



kram!

2011-03-14 @ 20:14:51
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/
Postat av: Anna S

Höga värden är verkligen inget vidare. Jag blir ur fas och illa till mods om jag ligger över 8-9.

Men värdena går lite upp och ner.



Vad jobbigt med din axel! Jag har ont i vänsterarmen men vet inte om det beror på diabetesen eller influensa vaccinet förra året.

2011-03-16 @ 07:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback