Kan jag ana stabilitet?

De bra värdena fortsatte igår och jag la mig lycklig på 5,9. Morgonvärdet innan yoghurtfrukost var 6,0!!! Ska bli spännande att se o jag prickade in rätt bolus=) Kan det vara så att det är lite stabilitet nu???

Igår ringde de från verkstaden om min bil, det är en jäkla följetång det där. När inte co-halten var som den skulle kom de på att det berodde på LAMBDA-sonden sen blev det inte ok på högre varv vilket resulterade i en ny katalysator. Kostar kosing=/ Igår ringde de och sa att det inte var bra trots att de bytt båda delarna nu...Fasen då!

Väntar på våren nu!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kan ju hoppas att det är stabilitet som är på kommande! :) Själv har jag en liten svacka nu från morgonen, men vi hoppas att det reder upp sig.. :/

Såg du förresten att jag nominerat dig i min blogg?! ;)

Postat av: Hanna

Japp, såg det=) Tackar och bockar. Har skrivit inlägg och nomnerat vidare!

2011-03-04 @ 11:41:07
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback