It's do or die!

Skrev tidigare ett inlägg om att jag tagit semester från min bsmätare en dag, det gick ju bra och var riktigt skönt!
Idag skulle jag vilja ta semester från resten av livet för en stund...

Mini har haft 2 dagar med en otrolig trots och en hyperaktivitet utan dess like, trots en redig öroninflammation!

Med laserbehandlingens efterverkningar (huvudvärk och dimsyn) i bagaget var det bara att konfrontera en eftermiddag/kväll ensam med barnen, Hunken jobbar eftermiddag. Jag är helt slut och förbi nu, ganska uppgiven också eftersom jag känner mig som en riktigt dålig mamma. Tålamodet tog slut runt middagstid och Mini snappade snabbt upp att energinivån var i botten på mig. Tre timmars lirkande, tjat, övervakande och bråk blev det...Var fååååår de all energi ifrån????

När stressen och oron infinner sig kommer de höga värdena som ett brev på posten! En annars hyfsad bsdag slutade med 19 ikväll...

Hoppas örondagarna är över snart!!! Torsdag blir det åter skola för lillen och förhoppningsvis en något lugnare tillvaro här hemma när rutinerna är tillbaka!

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback