Gröt i huvudet...

Åt en fibertoast till frukost med kaffe. Kohydratsräknade och skickade även i en korrektion för det höga morgonvärdet. Landade på 10,1 men mitt målvärde i pumpen är 5-8 mmol/L så inställningarna bör nog justeras.

 Innan lunch justerade jag, räknade mina kolisar och låg en timma efter på 9,0...Gjorde ingen korrektion eftersom jag hade aktivt insulin kvar i kroppen sedan sista korrektionen. Hoppas på att landa under 8 innan middagen men ibland känns det som att ett högt bs-värde bara suger sig fast och stannar kvar=)

Historien om Storis sjuklov istället för sportlov verkar bli en långdragen historia, han piggar på sig på dagarna och däckar i soffan med feber på kvällarna, jag känner mig instängd här och tycker så synd om killen som hade så mycket lovplaner, tur att det blir ett påsklov också relativt snart...Mini har tröttnat på den stillsamma tillvaron och bokat date med farmor idag, full begripligt!

Dags att hacka finger igen!

Ha det!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emmet

hihi åh nice! :D tkr dom är superhärliga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback