Det var som 17...

Idag har varit en riktigt bra diabetesdag=) Tror att jag behöver sänka basalen lite på dagtid för jag har en tendens att sjunka lite väl mycket men jag har haft koll så när det är runt 4,0 mmol/L tar jag en dextrosol,endast en enda känning idag!!!

Vågar inte ändra baslaen ännu för det kan tänkas att jag räknat lit tokigt på mina kolhydrater och därav sjunkit av något stora bolusdoser.

Så här har dagen sett ut:

07.00 8,7(innan frukost)

08.30 8,5

10.00 6,1

11.45 3,6 (innan lunch)

12.45 4,1

14.30 4,9

16.45 6,0

17.30 6,4 (innan middag)

Det är sådana här dagar man ska vara riktigt glad över!!!

Ha en najs kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fia

Fan vilka bra värden! Blir riktigt avundsjuk!! jag ligger huller och buller i mitt blodsocker, orkar liksom inte ta tag i det riktigt..

Ha det gött!

Postat av: Hanna

Ja, det där var en bra dag=) Sen är det resten av dagarna...Huller om buller är det titt som tätt här med=)

2011-03-06 @ 22:45:46
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: emmet

grymma blodsockervärden :) keep fighting :D

2011-03-07 @ 13:08:51
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/
Postat av: Anna S

Riktigt bra värden! Jag mår så mycket bättre när jag ligger OK jämfört med när det pendlar.Livet känns lätt. Grattis till en bra dag!



Tycker ofta det är svårt när andra inte förstår att man inte "missköter sej" för att det har svängt för högt eller för lågt. Det är ett heltidsjobb att få det rätt ju.

2011-03-08 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback