Morgon värde på 18 mmol...

känns så där men i natt vaknade jag iaf av min känning, 2,1 mmol, dyngsvettig och hjärtklappning utan dess like=/ hunken bredde en macka som jag slukade med en festis men 5 minuter senare har jag inte höjt någonting och hade faktiskt panik. Gav mig på nödgodiset och överåt naturligtvis...Känninge gick över men i natt har jag varit uppe och druckit och sprungit på toa många gånger. Hade som sagt 18 imorse trots att jag givit mig lite extra insulin på småtimmarna...



Sitter nu och försöker att få ordning på lite papper inför ett apt-möte på jobbet. Kanske har jag en plan som fungerar för återgång till arbete nu....hoppas!
Imorgon ska jag på pumpträff, då ska jag passa på att höra med de andra pumpanvändarna om hur de gör i denna värme. Frio har ett kylfodral för pumpar men det känns ohyggligt skrymmande att ha den också med sig. Min handväska blir större och större för varje vecka;)

Strålande solsken idag, det är underbart och upplyftande!



Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,

Du verkar ha det minst sagt hektiskt i din vardag!

Vad du får kämpa med diverse saker. Finns väl inget värre än att försöka sig på en deal med alla instanser för din tillbakagång till arbetet, sånt ska helst flyta på så lätt som möjligt.Lycka till med det!

Sen låter det bekant med utbrotten hos din son...Har en 12-åring som var likadan från fyra års ålder till 10..Puh! Tur det slutade. Det bästa var personalen på skola och dagis som förstod honom och lät utbrotten gå över innan de agerade. Man fick liksom gå med och se till så ingen annan skadades eller att något gick sönder. =/

Må så gott!

Kram

2011-06-08 @ 10:25:39
Postat av: Anna S

Hej! Svårt när blodsockret sticker iväg sådär efter att ha varit så lågt!



Jag har ofta problem med att äta för mycket vid lågt bs också. Speciellt när man svettas, skakar och känner att man bara måste ha mer socker för att må bättre.



Hoppas att bs stabiliserade sej för dej sen och att du mår bättre!

2011-06-08 @ 11:31:06
Postat av: emmet

nu kan du läsa om hur mitt blodsocker var under gårdagen då jag gjorde min tatuering :)



hur är det med ditt blodsocker nu? har du kontroll på läget? :)

Postat av: Hanna

Maria: Ja, det är inte lätt alla gånger. Ibland tycker jag att det är mer jobb att vara sjukskriven än att jobba heltid=/ Men det ska väl ordna hoppas jag=)



Vad skönt att din som hade förstående personal omkring sig. Mini är bara på det här viset periodvis här hemma. Sköter sig prickfritt i skolan och hos kompisar. Det är som att han lättar på trycket när han kommer hem...



AnnaS: Japp det är svårt att inte frossa när det är så där. Det stabiliserade sig igen som tur var=)

2011-06-10 @ 20:36:08
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback