Hypon mitt i natten...

Ett litet gnällinlägg kommer här.

Idag har jag varit så himla trött. Somnat i soffan flera gånger och benen känns som bly. Natten som var vaknade jag till av att jag hade en rejäl känning, gjorde några halvhjärtade försök att väcka Hunken men misslyckades. Jag kommer ihåg att jag vaknade flera gånger av att det drog i benen som mjölksyra och hjärtat slog i 300. Men jag vaknade aldrig till så mycket så att det riktigt gick upp för mig att det var en känning. Alltså sov jag hela natten utan att behandla min hypo...Inte bra. Hade visseligen 5,3 mmol när jag vaknade men jag kände på en gång att jag var "känningbakis" och så har hela dagen varit...

Det som är bra är iaf att jag vet vad det beror på och att jag räknar med att må bra igen och vara på banan imorgon.

Nu har barnen långhelg, välbehövligt! Vi ska fylla ledigheten med precis det som faller oss in. Vi har inget planerat förutom spårkurs på söndag och det är första gången på mycket länge vi kan ta dagen som den kommer=)

Vad gör ni andra i helgen?

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, gillade ordet "känningbakis" ;)

Man känner sig ju faktiskt helt sliten och bakis efter en sån känning!

Postat av: Anna S

Jag ska träffa en barndomskompis i helgen. Sen är det festivalsyra i stan så jag kanske går dit och kollar lite.



Ja, att vara känningsbakis är ingen höjdare. Svängningar i sockret tar verkligen på en.



Ha det fint!

2011-06-03 @ 00:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback