Hemma!

Har varit hemma sedan i lördags men vi har haft fullt upp med att tvätta och röja undan efter 2 veckors underbar camping!

Husvagnslivet är verkligen underbart tycker jag, det hade jag väl aldrig trott i min ungdom=)

Campingen vi står på är en skogscamping, lite mer friluftsliv än husvagnar på rad med blomrabatter runt. Vi har fiskat, badat, promenerat i fantastiska skogar och åkt runt och tittat på en massa gruvor och annat.
Så mycket aktivitet gjorde att jag fick göra ett nytt basalprogram som innebar ca 30% mindre basaldos/dygn. Bolusdoserna har också varit mycket mindre!

Uppdaterar mer snart!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Välkommen tillbaka hem.

Du har varit saknad. :) Härligt att ni haft det bra och sett er om.

2011-07-27 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback