Dag 8...

Mitt favoritminne...
Kan man som förälder skriva något annat än ögonblicket då man för första gången ser sitt barn? Mina absoluta favoritminnen. Men det känns så självklart och faktiskt lite tråkigt att bara skriva så. Jag radar upp några olika favvominnen ur olika situationer i mitt liv då.

Vårt bröllop i Juli, vi hade gått hur länge som helst och sagt att vi ska men det har runnit ut i sanden på något vis, äntligen är det klart och hela familjen har samma efternamn=)

Dagen jag hämtade hem Nisca, oj oj oj vad jag hade längtat efter att det skulle bli dags. Jag var så glad och stolt när jag fick bära ut henne i bilen och åka hem=)

Dagen när vi fick veta att huset blev vårat, jubel!

Dagen då jag fick veta tt jag hade fått ett fast jobb.

Finns lite smått och gott att minnas och le åt=)

Imorgon planerar vi en överaskning till barnen, vi ska gå på bio i 3D...De vet ingenting, de tror att vi ska helghandla, ha ha ha!

Dags att kolla bs som legat lite högt sen igår, sjukdom ställer till det ett bra tag efter men jag är glad så länge jag kan hitta orsaken till värdena...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback