Dag 7...

Min favoritstad...
Utan tvekan skulle jag vilja påstå att New York lockar mig jättemycket. Innan jag fyllt 40 (och det ska ni veta är mååååånga år kvar till) ska jag ha besökt den staden. Så är det bara.

Annars om man ska ta en stad man faktiskt har besökr var Oranjestad (Arubas huvudstad) en upplevelse. Googla bilder så får ni se något färgsprakande, och jag lovar att det är verkligen en explosion av färger att stå mitt i. Underbart!

Neurografin idag gick bra. De fäste en massa elektroder på en arm i taget och sköt i lite ström så man fick lätta stötar. Gjorde inte ont men det var en obehagskänsla när det smällde och knäppte. Bästa kommentaren var ändå sköterskans: Nu får du försöka vara totalt avslappnad så börjar jag snart att ge stötar....Ha ha ha! Skulle vilja träffa den som klarar total avslappning inför en elstöt=D

Undersökningen visade avvikelser men jag får vänta på att en doktor i Uppsala analyserar bilderna innan jag får definitivt svar.

Jösses vad trött jag är nu, inte helt och hållet kry ännu känner jag.

Tjing och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback