Dag 5 o 6...

Jag skriver både dag 5 och 6 idag av två anledningar. Anledning nr 1 är att min absoluta favoritlåt framkom det rätt så bra i förra inlägget att det är Metallicas Nothing else matters, inget mer att nämna om det=) Anledning nr 2 är att imorgon vet jag inte om jag hinner/kan uppdatera eftersiom jag drar iväg på laserbehandling på förmiddagen. Första gången jag gör detta så jag vet inte hur länge mina ögon kommer att vara lite "ur funktion" efter det;)

Men Min favoritplats då...
Ja återigen, finns ju många men jag måste säga tt jag trivs förträffligt i vårat hus=) Basen för vårt liv och vår trygga lilla vrå. Annars får jag väl nämna att Öland ligger mig varmt om hjärtat, har spenderat många somrar där i min barndom och har så många minnen av min bortgågna mamma därifrån=)
Förra året var jag i Karibien i två veckor, på en liten ö som heter Aruba. Paradiset skulle jag vilja kalla den ön, otroligt vacker och människorna som bor där är otroligt gästvänliga och trevliga=)

Så en favoritplats nära, en plats i Sverige och en i världen får det bli då!

För övrigt hade jag en riktigt bråkig känning igår kväll, kollade bs och låg på 2,3, åt en macka och saft men efter en halvtimma hade jag bara stigit till 3,0, tog en frukt och lite mer saft, en halvtimma senare dryper jag av svett och benen är bortdomnade, jag låg så lågt att mätaren visade LOW, då tog tålamodet slut och jag gav mig på Minis godisrester från lördagen. Eftersom jag var så himla låg var det inte tal om att äta lite och vänta och se utan jag vräkte i mig. Med mackan, frukten och all saft förutom godiset räknade jag med en rekyl uppåt 25 men hamnade på 16... Ja, inte är det bra att lägga sig med ett sånt värde men efter den dunderkänningen var jag inte intresserad av att sänka mig. Imorse hade jag 11,0 så det blev ju inte en sån jättekatastrof ändå=)

Nähä, dags att göra något vettigt då. Jag har en förmåga att fastna vid datorn låååånga stunder=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

å fy va läskigt.. så himla jobbigt när bs fortsätter att sjunka och höjas oxå för den delen. Men LOW, då är det inte roligt. Hoppas du mår bättre.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback