Dag 13, mina drömmar...

Klart jag drömmer om en hel del, men vad svårt det är att komma på vad man ska skriva.
Naturligtvis drömmer jag om vårt hus och alla planer vi har för det. Nytt badrum, nytt tak, ny färg och renovering av alla rum så att huset blir präglat av oss.
Jag drömmer om att kunna ge mina barn en bra barndom och ha möjlighet att resa med dem, att de ska få utvecklas och ha intressen och många vänner.

Rent egoistiskt drömmer jag om att alltid ha ett perfekt blodsocker och må bra, kunna resa i världen, shoppa, gå ner i vikt, bli ekonomiskt oberoende, vara frisk, klara de mål jag satt upp för mig och Nisca mm, mm... Ja, en del drömmar är realistiska och möjliga att uppnå medans andra nog stannar vid att vara just drömmar=D

Man ska inte ge upp tycker jag. Försöker man tillräckligt hårt kan man klara mycket, inte allt men mycket!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback