Dag 12...Min bästa vän...

Jag har lite svårt för uttrycket "bästa vän", betyder det att resten är dåliga vänner eller mindre bra??

Jag har en riktigt nära vän som jag pratar med varje dag flera gånger i telefonen. Jag litar på henne till 110% och vi ställer upp på varann i alla lägen. Vi behöver inte alltid säga allt därför att vi är så nära varann att det ibland räcker att "känna av" varann. Jag tror att vi är så lika i våra tankesätt så att det bara blev så här. Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag älskar henne otroligt mycket och mitt liv skulle vara otroligt tomt utan henne=)

Sen har jag vänner som är mig kära på andra sätt och vis. Jessie har jag kännt i några år nu. Vi träffas inte allt för ofta trots att vi bor nära varann men när vi ses är det som om ingen tid alls har gått. Vi campar tillsammans på samma ställe under somrarna och det är alltid roligt med Jessika, hon har alltid något att säga. Hela den familjen är härlig, hennes snälla man Jim och deras två söta (och ordstinna;) döttrar.
Finns fler sånna vänner och jag älskar dem allihop.

I den här kategorin tar jag inte upp min man, han är naturligtvis min vän men först och främst min livskamrat. Älskar honom med naturligtvis.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Tack för de fina orden=) Kan bara säga detsamma om dig.Längtar grymt till ljuskärn.

Tycker du mina tjejer talar mycket??? DE TROR JAG VÄLL INTE hahahahahahahahahahahahahahaha =) kram på dig

2011-01-25 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback