Ibland säger en bild mer än ord!



Slarvade med middagen igår pga stress. Efter styrelsemötet på brukshundklubben kastade jag i mig några mackor och tog alldeles för lite insulin till. Då vaknar man så här=/
Hade planerat träning idag, vill så gärna inviga mina nya (fula) löparskor på gymet samt att det var länge sedan jag tränade. Det är inte bra att träna med högt socker så jag försöker i skrivande stund få ner det så att jag och Hunken kan ta ett pass på eftermiddagen....

Återkommer!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Har du börjat träna? bra Hanna=) vart tränar ni då då? kram

2011-02-10 @ 09:28:23
Postat av: jessie

Aha duktig du är=)

Själv ska ja komma igång hemma men såfort ja ska börja blir ja sjuk=( konstigt de där....eller så värker ryggen in åt helvete..... morr

2011-02-10 @ 09:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback